17 Ağustos 2016 Çarşamba

Excel öğrenmeye nereden başlamalısınız?

Türkiye’nin online Eğitim portalı olan vidoport.com’da çok sayıda Excel eğitim setimiz var.
1000’den fazla eğitim videosu ve 7000+’den fazla üyesiyle vidoport.com; içerdiği eğitimler ile kariyeriniz için önemli bir yardımcınız olabilir. İyi bir Excel ve office bilgisi, daha hızlı ve verimli çalışmanızı sağlar.
vidoport.com üzerindeki eğitimleri izlerken,  bildiğiniz konuları geçerek, uzmanlaşmak istediğiniz konular üzerinde çalışabilirsiniz.
Eğitim setlerini aşağıdaki sıra numarasına göre takip edebilirsiniz.
Burada farklı olarak İngilizce Excel eğitim setimiz ile Excel 2010 eğitim setimiz ayrı birer set olarak bulunur.
Excel Eğitimleri-vidoport.com  (2)Online Excel eğitimleri vidoport.com   (2)İleri Düzey Online Excel eğitimleri vidoport.com (2)
Excel eğitimlerine aşağıdaki sıralama ile öğrenebilirsiniz.
Excel’de Uzman Olmak İçin Bilmeniz Gerekenler [ENG]-Excel Giriş-Orta-İleri-Uzmanlık
SıraSet
1Excel’i Öğrenmeye Başlamak ve İlerlemek
2Excel’i Etkin Kullanma ve İleri Düzey Excel
3Excel’de Kısayollar, Püf Noktalar Eğitimleri
4Excel’de İşlevleri İle Çalışmak
5Excel’in Hızlı Kullanım Yöntemleri – Kolaylıklar
6Excel’de Grafikler ve Özellikleri
7Excel’de İşlevler Ortak Kullanımları- Uzmanlık
8Excel’de Özet Tablolar ile Çalışma
9Excel’de Uzman Olmak İçin Bilmeniz Gerekenler
10Excel’de Makrolar İle Çalışmak
11Excel’de Finansal ve Ticari İşlemler
12Excel’de Kasa ve Ödeme Tabloları Oluşturmak
13Üyelerimizin Soruları ve Excel Çözümleri Eğitim Seti
14Excel Dashboard Rapor Hazırlama Eğitimi
15Excel’de İnsan Kaynakları Uygulamaları
1Excel 2010 Başlangıç, Orta ve İleri Düzey Excel
1 [ENG]Excel-Ingizlice Excel Başlangıç-Orta- İleri Düzey  
vidoport.com’a hemen üye olmak için tıklayınız.
vidoport.com üzerinde kampanyamız devam ediyor. 3 aylık üyeliklerinize +1 Ay, 6 Aylık üyeliklerinize +2 Ay, 1 Yıllık üyeliklerinize ise +3 Ay hediyelik devam ediyor.
Kaynak: vidoport.wordpress.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Excel öğrenmek istiyorsanız, Excel eğitim sitesi vidoport.com'u ziyaret ediniz.

İş dünyasının en çok kullanılan ve hemen hemen her çalışanın iyi bilmesi gereken programların başında gelen Excel programını öğrenmek veya E...